VOX ELECTRONICA без відкритих фестивальних заходів із акцентом на освітню активність та з фестивальними подіями без публіки!

НовиниComments Off on VOX ELECTRONICA без відкритих фестивальних заходів із акцентом на освітню активність та з фестивальними подіями без публіки!

VOX ELECTRONICA без відкритих фестивальних заходів із акцентом на освітню активність та з фестивальними подіями без публіки!

Фестиваль, який традиційно кафедра композиції проводить спільно із Мистецьким об’єднанням НУРТ за підтримки управління культури Львівської міської ради цьогоріч дуже незвичний, як і час в який живемо. Впродовж місяця (від 6 жовтня) у програмі проходять різноманітні лекції та майстеркласи а концертна програма передбачає лише 3 концерти! Щочетверга від 29 жовтня до 12 листопада VOX ELECTRONICA презентує цикл онлайн-концертів на реконструйованій мансарді Львівської музичної академії. У непевний час острівцями відносної опори стають локальні мистецькі середовища і тому цьогорічний фестиваль VOX ELECTRONICA фокусує увагу на співпраці локальних академічних та неакадемічних середовищ, а також на співпраці різних осередків електроакустичної музики в Україні та за кордоном. 29.10.2020 – відбувся перший концерт із циклу на піддашші Львівської музичної академії. Програма концерту зосереджується на опрацюванні та переосмисленні локальної спадщини. На початку концерту прозвучали фраґменти оцифрованих фонографічних валиків початку ХХ ст. із записами Філарета Колесси а також унікальні фраґменти записів західноєвропейського аванґарду 50-х – 70-х років що здійснювались підпільно із радіотрансляцій західних радіостанцій Юрієм (Єжи) Шибальським а згодом Андрієм Маніловим у лабораторії звукозапису Львівської консерваторї. Композиція Соломії Мороз (СA/UA) “Подорож/Листівки про Львів” базована на “польових” відеоспогадах із львівських вулиць продовжить тему роботи із архівами впроваджуючи новий контекст обробки/трансформації/реінтерпретації спогадів що майже повністю ототожнюються із цифровою пам’яттю на мобільних пристроях. “Хроніки II” Остапа Мануляка для спінету та електроніки це спроба осмислення/взаємодії із матеріальною стороною культурної спадщини та ревіталізації старого музичного інструментарію. Завдяки електронному розширенню звучання старого інструменту здобуло новий вимір. На завершення концерту камерний електроакустичний ансамбль із альт-саксофоном/електронікою (Роман Фещак), аналоговим синтезатором (Аліса Лі), фортепіано, клавесином та електронікою (Остап Мануляк) запрезентував імпровізаційну інтеракцію із графічними алюзіями до партитур Романа Гаубенштока-Раматі – знаного композитора та художника західноєвропейського аванґарду який наприкінці 1930-х років навчався у Львівській консерваторії в класі Юзефа Коффлера. Таким чином концерт запрезентував потенційні шляхи переосмислення архівної спадщини у сучасній музиці.

VOX ELECTRONICA Festival without open festival events, this year, have an emphasis on educational activity and on festival events without public!

This year’s Festival is very unusual also as is the time in which we live. During the month (from October 6) there are various lectures and workshops and only 3 concerts! Every Thursday from October 29 to November 12, VOX ELECTRONICA presents a series of online concerts in the attic. Already this Thursday – October 29, 2020 at 19:00 the first concert in the attic of the Lviv Music Academy took place. During such uncertain time, local artistic communities become islands of relative support. This year’s VOX ELECTRONICA Festival focuses on the cooperation of local academic and non-academic communities, as well as on the cooperation of various centers of electroacoustic music in Ukraine and abroad. The program of the first concert from the cycle focuses on the research and rethinking of local heritage. Authors presented fragments of underground recordings from the phono-archive of  the Lviv Conservatory. Solomia Moroz’s (CA/UA) composition “Travels/postcards from Lviv” based on “field” video memories from the streets of Lviv continued the theme of working with archives by introducing a new context of processing / transformation / reinterpretation of memories that are almost completely identified with digital memory on mobile devices. Ostap Manulyak’s “Chronicles II” is an attempt to comprehend / interact with the material side of cultural heritage and revitalize old musical instruments. At the end of the concert, the chamber electroacoustic ensemble with alto saxophone / electronics (Roman Feshchak), analog synthesizer (Alisa Li), piano, harpsichord and electronics (Ostap Manulyak) presented an improvisational interaction with graphic allusions to Roman Haubenstock-Ramati scores.

Comments are closed.

Всі права захищено © Львівська національна музична академія імені М.В.Лисенка, 2015
Створено Inneti Innovations