Дисертації та автореферати

 

28.04.2017
Загнітко
Катерина Миколаївна
«Григоріанський хорал у сучасному науковому дискурсі:
історія, теорія, практика».
Дисертація на здобуття наукового ступеня
кандидата мистецтвознавства.
Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.


Файл автореферату Файл дисертації

 
Відгуки опонентів на дисертацію:
  • Лєщинська А., доктор габіліт., професор Варшавського університету, завідувач кафедри історії польської музики (м. Варшава, Польща)
  • Каплун Т.М., кандидат мистецтвознавства, доцент Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової, доцент кафедри теоретичної та прикладної культурології (м. Одеса).
28.04.2017
Лу Цзє
«Концептосфери китайської програмної фортепіанної
музики ХХ-початку ХХІ століття».
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства.
Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.


Файл автореферату Файл дисертації

 
Відгуки опонентів на дисертацію:
  • Гавронський Р., доктор мистецтвознавства, керівник закладу дидактики Інституту музики факультету мистецтв Академії Яна Длугоша в Ченстохові.
  • Чернявська М.С., кандидат мистецтвознавства, професор Харківського національного університету мистецтв ім. І.П. Котляревського.
24.03.2017
Корчинська-Яскевич Божена Мирославівна
«Витоки і становлення професійної сопілкової культури в просторі українського інструменталізму».
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства.
Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.


Файл автореферату Файл дисертації

 
Відгуки опонентів на дисертацію:
  • Давидов М.А., академік, доктор мистецтвознавства, професор, Національна музична академія України імені П.І. Чайковського
  • Козаренко О.В., доктор мистецтвознавства, професор, Львівський національний університет імені Івана Франка.
24.03.2017
Ферендович
Мар’яна Василівна
«Диригентське мистецтво в музичному просторі Львова першої третини ХХ століття (джерелознавчий аспект)».
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства.
Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.


Файл автореферату Файл дисертації

 
Відгуки опонентів на дисертацію:
  • Бермес І.Л.,  доктор мистецтвознавства, професор Дрогобицького державного університету імені Івана Франка.
  • Гуцал Р.С., кандидат мистецтвознавства, доцент Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
24.02.2017
Нємцова Лілія Орестівна
«Хорова Франкіана: соціокультурний та жанрово-стильові виміри».
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства.
Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.


Файл автореферату Файл дисертації

 
Відгуки опонентів на дисертацію:
  • Кияновська Л.О. доктор мистецтвознавства, професор Львівської національної музичної академії ім. М.В. Лисенка
  • Осадця О.П. кандидат мистецтвознавства, в.о. директора Інституту досліджень бібліотечних мистецьких ресурсів Львівської національної наукової бібліотеки України ім. В. Стефаника
24.02.2017
Варнава Руслана Анастасіївна
«Психологічний портрет композитора як джерело пізнання «образу автора» на прикладі Бориса Лятошинського та Василя Барвінського».
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства.
Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.


Файл автореферату Файл дисертації

 
Відгуки опонентів на дисертацію:
  • Копиця М.Д. доктор мистецтвознавства, професор Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського
  • Чернявська М.С. кандидат мистецтвознавства, професор Харківського національного університету мистецтв ім. І.П. Котляревського
27.01.2017
Тесля Тетяна Миколаївна 
«Музично-поетичний вимір піснеспівів вечірні (на матеріалі українських ірмологіонів XVIXVIII ст.. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.


Файл автореферату Файл дисертації

 
Відгуки опонентів на дисертацію:
  • Медведик Ю.Є., доктор мистецтвознавства, професор, Львівський національний університет імені Івана Франка
  • Каплун Т.М., кандидат мистецтвознавства, доцент, Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
27.01.2017
Колісник Олена Володимирівна 
«Мовно-стильова самобутність камерно-інструментальної творчості Євгена Станковича». Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.
 
Відгуки опонентів на дисертацію:
  • Сюта Б.О.доктор мистецтвознавства, професор, Національна музична академія України імені П.І. Чайковського
  • Коменда О.І.кандидат мистецтвознавства, доцент, Східноєвропейський національний університет уімені Лесі Українки
25.11.2016
Цзен Тао 
«Образ Китаю в європейському музичному мистецтві: жанрово-стильові аспекти». Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.

 
Відгуки опонентів на дисертацію:
  • Самойленко Олександра Іванівна, доктор мистецтвознавства, професор. Одеська державна академія ім. А. В. Нежданової,
  • Опарик Лариса Миколаївна, кандидат мистецтвознавства, доцент.
    Інститут мистецтв ДВНЗ «Прикарпатський національний університет
    ім. Василя Стефаника»
  • Терещенко Аллa Костянтинівнa, доктор мистецтвознавства, професор, Член-кореспондент Академії мистецтв України, провідний науковий співробітник ІМФЕ ім. М. Рильського НАН України
21.10.2016

Ткаченко Аліна Іванівна 

«Українська сакральна монодія в творчості українських композиторів». Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.

 
Відгуки опонентів на дисертацію:
  • Медведик Ю. Є., доктор мистецтвознавства, професор, Львівський національний університет імені Івана Франка
  • Коханик І. М., кандидат мистецтвознавства, професор, Національна музична академія України імені П.І. Чайковського
21.10.2016
Олійник Олександр Леонідович
«Риторичні засади композиторської та виконавської творчості для домри». Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – музичне мистецтво.


Файл автореферату   Файл дисертації

 
Відгуки опонентів на дисертацію:

  • Давидов М.А., академік, доктор мистецтвознавства, професор, Національна музична академія України імені П.І. Чайковського
  • Костенко Н.Є., кандидат мистецтвознавства, доцент, Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського

 

15.09.2016

Драгомирецька Олена Станіславівна

«Творчість Анатолія Авдієвського в контексті української хорової культури». Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – Музичне мистецтво.


Файл автореферату   Файл дисертації 

Відгуки опонентів на дисертацію:

  • Самойленко О.І., доктор мистецтвознавства, професор, Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
  • Драган О.В., кандидат мистецтвознавства, доцент, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
15.09.2016

Тонхаізер-Воєводіна Ольга В’ячеславівна

«Спадкоємність традицій Ференца Ліста в угорській фортепіанній школі другої половини ХХ – початку ХХІ ст.  (на прикладі діяльності дебреценських піаністів)». Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – Музичне мистецтво.


Файл автореферату   Файл дисертації 

Відгуки опонентів на дисертацію:

  • Шаповалова Л.В., доктор мистецтвознавства, професор, Харківський національний університет мистецтв імені І.П. Котляревського
  • Пономаренко О.Ю., кандидат мистецтвознавства, доцент, Національна музична академія України імені П.І. Чайковського
  • Величко О.Б., кандидат мистецтвознавства, доцент, Львівський національний університет імені Івана Франка
16.09.2016 

Комаревич Іванна Леонідівна

«Психологічні та соціоісторичні компоненти музичносценічної життєтворчості Соломії Крушельницької». Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – Музичне мистецтво.


Файл автореферату   Файл дисертації

 Відгуки опонентів на дисертацію:

  • Черкашина-Губаренко М.Р., доктор мистецтвознавства, професор, Національна музична академія України імені П.І. Чайковського
  • Царук С.М., кандидат мистецтвознавства, доцент, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
16.09.2016

Гоблик Олександра Вікторівна

«Музичні твори «AVE MARIA»: жанрово-стильовий аспект». Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – Музичне мистецтво.


Файл автореферату   Файл дисертації

Відгуки опонентів на дисертацію:

  • Копиця М.Д., доктор мистецтвознавства, професор, Національна музична академія України імені П.І. Чайковського
  • Салдан С.О., кандидат мистецтвознавства, доцент, Львівський національний університет імені Івана Франка
22.04.2016             

Сун Яньін

Інтеграція європейських традицій співу у вокальну школу Китаю”. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – Музичне мистецтво.


Файл автореферату   Файл дисертації

Відгуки опонентів на дисертацію:

  • Сюта Б.О., доктор мистецтвознавства, професор, Національна музична академія України імені П.І. Чайковського
  • Горелік Л.М., кандидат мистецтвознавства, доцент, Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
19.02.2016              Олійник Дмитро Борисович “Ксилофон у просторі музичної культури Європи (VIII ст. до н.е. – початок ХХІ ст.)”. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – Музичне мистецтво.


Файл автореферату   Файл дисертації

Відгуки опонентів на дисертацію:

  • Козаренко О.В., доктор мистецтвознавства, професор, Львівський національний університет імені Івана Франка
  • Буркацький З.П., кандидат мистецтвознавства, доцент, Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
19.02.2016              

Регуліч Ірина Вікторівна

“Нотна колекція отця Володимира Ганжука як зразок канону церковних піснеспівів богослужбової практики православної церкви в Україні”. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства.Спеціальність 17.00.03 – Музичне мистецтво.


Файл автореферату   Файл дисертації

 Відгуки опонентів на дисертацію:

  • Ясіновський Ю.П., доктор мистецтвознавства, професор, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка
  • Прилепа О.П., кандидат мистецтвознавства, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М.Т. Рильського
29.01.2016                Качмар Марія Ігорівна “Структурна організація піснеспівів церковної монодії на основі порівняльного аналізу візаінтійської, слов’яно-руської та київської нотацій”. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – Музичне мистецтво.


Файл автореферату   Файл дисертації

Відгуки опонентів на дисертацію:

  • Корній Л.П., доктор мистецтвознавства, професор, Національна музична академія України імені П.І. Чайковського
  • Каплун Т.М., кандидат мистецтвознавства, доцент, Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової
29.01.2016              Косаняк Наталія Володимирівна „Музичний театр в інфраструктурі культурно-мистецького життя Львова кінця XVIII – першої третини XX ст. (на матеріалі тогочасної місцевої преси)”. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства. Спеціальність 17.00.03 – Музичне мистецтво.


Файл автореферату   Файл дисертації

Відгуки опонентів на дисертацію:

  • Анна Випих-Гавронська, доктор габ., професор, Академія ім. Яна Длугоша, м. Ченстохов, Польща
  • Толошняк Н.А., кандидат мистецтвознавства, доцент, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Магістерські роботи 2016

Барабах М. СТАНОВЛЕННЯ ЖАНРУ КОНЦЕРТНОЇ ФАНТАЗІЇ ДЛЯ КЛАРНЕТА НА ПРИКЛАДІ ТВОРЧОСТІ Л. БАССІ

Бреславський Я. РОЗВИТОК ВИКОНАВСЬКОЇ ТЕХНІКИ ГІТАРИСТА

Бріль Л. Особливості жанру скрипкової фантазії на оперні теми у творчості П.Сарасате та Г.Венявського

Вівчар А. Музично – стильові особливості духовної творчості о. Михайла Вербицького

Вівчар А. СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ Ф.ШОПЕНА ТА ДЕЯКІ АСПЕКТИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СОНАТИ B – MOLL

Вікарук Л. Текстологічний і компаративний аналіз

Войтович І. РОМАНТИЧНА СКРИПКОВА МІНІАТЮРА

Горожанова О. Твори для баяну Альбіна Репнікова

Гривул К. КОМПОЗИЦІЙНІ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ СКРИПКОВОГО КОНЦЕРТУ АЛЬБАНА БЕРГА

Григораш Ю. ХАРИЗМАТИЧНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ФРЕНКА СІНАТРИ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ АМЕРИКАНСЬКОЇ ПОПУЛЯРНОЇ МУЗИКИ ХХ СТОЛІТТЯ

Гураль І. ІСТОРІЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ РАННІХ ФОРТЕПІАННИХ СОНАТ С.С.ПРОКОФ’ЄВА

Данчак З.-А.ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІФОНІЧНОГО МИСЛЕННЯ ПАУЛЯ ГІНДЕМІТА

Дарміць О. Скрипкові сонати М. Скорика в контексті еволюції жанру

Демченко Д. Теп-гітара еволюція гітарного виконавського мислення Димков Р ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ МЕТРО-РИТМІЧНИХ НАВИЧОК У ПІАНІСТІВ ЕСТРАДНОЇ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ

Добровольський Т.   Історичний розвиток валторни інстументознавчий та техніко виконавський аспекти

Дубоносов М. СОНАТИ ДЛЯ СКРИПКИ СОЛО ЕЖЕНА ІЗАЇ. ПРОБЛЕМИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ

Дульдієр Н. ОСОБЛИВОСТІ АНСАМБЛЕВОЇ ВЗАЄМОДІЇ В КАМЕРНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ ТВОРАХ СЕРГІЯ ПРОКОФ’ЄВА (НА ПРИКЛАДІ УВЕРТЮРИ НА ЄВРЕЙСЬКІ ТЕМИ C-MOLL ТА КВІНТЕТУ G-MOLL)

Дуфанець М. ОРИГІНАЛЬНИЙ КОНЦЕРТНИЙ РЕПЕРТУАР ДЛЯ БАНДУРИ

Єфтенієва М. СОНАТА ДЛЯ АЛЬТА І ФОРТЕПІАНО ор. 147 Д.Д. ШОСТАКОВИЧА

Жовтолист І. КАМЕРНО-ВОКАЛЬНІ ТВОРИ МИКОЛИ ЛИСЕНКА

Жорник Т.Сучасні техніки композиції у бандурному мистецтві

Зарубайко Л. ОСОБЛИВОТІ АКОРДОВОГО ВИКОНАННЯ СКРИПКОВОЇ МУЗИКИ БАРОКО НА ПРИКЛАДІ СОНАТИ ЛЯ-МІНОР ДЛЯ СКРИПКИ СОЛО Й.С.БАХА

Зінчук Р Фортепіанна творчість Миколи Колесси. Питання стилю та інтерпретації

Іванчук А. РОЛЬ УВАГИ В САМОПІДГОТОВЦІ СКРИПАЛЯ

Іващук Т. Становлення та розвиток бандурного виконавства на Тернопільщині

Карвченюк А. Розвиток палітри артикуляційних прийомів кларнетового виконавства XVIII-XXI століття

КЛЕПАЧ М Трансформація стилю фламенко у творчості Хоакінa Туріна та Лоріса Чобаняна

Ковалисько О. ФЛЕЙТА ТА ЇЇ РЕПЕРТУАР У МУЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ ДОБИ РАННЬОГО РОМАНТИЗМУ

Ковальчук О. Жанрово-стильові лабіринти фортепіанної творчості Олександра Козаренка

Кононенко Н. Альтове виконавство і педагогіка 19 поч. 20 ст

Корчинська Х. КОНЦЕРТ ДЛЯ ГОБОЯ З КАМЕРНИМ ОРКЕСТРОМ ВІКТОРА КАМІНСЬКОГО В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЖАНРУ

Кухар Н ОПЕРНА ТВОРЧІСТЬ Г.Ф. ГЕНДЕЛЯ В КОНТЕКСТІ

Лабік Т Український елемент у творчому мисленні

Лень М. ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СОЛЬНИХ ТВОРІВ ДЛЯ гобоЯ КОМПОЗИТОРІВ пізнього бароко (на прикладі концертів для гобоя А. Вівальді, Т. Альбіноні, А. Марчелло)

Любінець Г. Особливості жанру фантазії для бандури у творчості українських композиторів

Любінець Н Виконавська творчість Motion trio в контексті польської акордеонної школи

Меладзе Д. Виконавство на трубі в контексті джазових стилів Мильцев О. Скрипковий концерт Глазунова

Мірошниченко О ЖАНР ВОКАЛІЗУ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ

Мурський М. Басові духові інструменти мідної групи оркестру формування та еволюція

Олексів Г. Баянно-інструментальний стиль у творчості українських композиторів для баяна

Осередчук ТОСОБЛИВОСТІ ВТІЛЕННЯ СЦЕНІЧНИХ ОБРАЗІВ У МУЗИЧНІЙ ДРАМІ ДЖ. ВЕРДІ НАБУККО НА СЦЕНІ ЛЬВІВСЬКОЇ ОПЕРИ

Павлик С. ЖАНР ПРЕЛЮДІЇ У ТВОРЧОСТІ Б. М. ЛЯТОШИНСЬКОГО

Пазюк О. КОНЦЕРТНІ ТВОРИ ДЛЯ ЦИМБАЛІВ У ТВОРЧОСТІ ВАЛЕРІЯ ПОЛЬОВОГО

Панюс В РОЛЬ АРТИКУЛЯЦІЇ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ГІТАРИСТА

Підгірняк Т. Інноваційні ансамблеві склади за участю бандури у творчості Оксани Герасименко

Підчеха Н Образно-стильова специфіка камерно-інструментальної музики Анрі Дютійє

Посвятовська І ФОРТЕПІАННІ ЦИКЛИ СЕРГІЯ ПРОКОФ’ЄВА

Поцко М Академічна та джазова техніки виконавства на саксофоні

Рожак О. Ю. КОФЛЕР І Т. МАЄРСЬКИЙ – ПЕРШІ КОМПОЗИТОРИ-ДОДЕКАФОНІСТИ ГАЛИЧИНИ

Сандецька Х. ПРОБЛЕМИ ВИКОНАВСЬКОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ СКРИПКОВИХ КОНЦЕРТІВ СЕРГІЯ ПРОКОФ’ЄВА

Сирватка Ю. СКРИПКОВІ ТРАНСКРИПЦІЇ ТА ОБРОБКИ

Скрипник Н. РЕЦЕПЦІЯ ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОГО МУЗИЧНОГО АВАНГАРДУ 1950-60-х рр. У РАДЯНСЬКОМУ МУЗИКОЗНАВСТВІ ДОПЕРЕБУДОВНОГО ПЕРІОДУ

Соланський З. Штрихо-артикуляційна техніка та прийоми гри на контрабасі

Сорводі Б Античність в українській опері особливості рецепції

Стащенко О. Фортепіанна творчість Остапа та Нестора Нижанківських

Стецик І Вокальні твори Дениса Січинського

Трояновська К Стильова еволюція українського літургійного багатоголосого співу від бароко до ХХ ст.

Турецька В Стильові риси фортепіанної музики Вітезслава Новака

Турун Н ПАРТІЯ НОРІНИ В ОПЕРІ ДОН ПАСКУАЛЕ Ґ. ДОНІЦЕТТІ

Федорняк Х ГУЦУЛЬСЬКА СЕЦЕСІЯ У ТВОРЧОСТІ ГАЛИЦЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ

Ходан З. ФЛЕЙТОВИЙ КОНЦЕРТ В ТВОРЧОСТІ Є. СТАНКОВИЧА ТА Л. ЛІБЕРМАНА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ЖАНРУ

Хшановський М. ARS SUBTILIOR РИСИ СТИЛЮ

Царинська Я. ЖАНР КВАРТЕТУ У ТВОРЧОСТІ ДМИТРА ШОСТАКОВИЧА

Чернявська-Поліщук Д. ТРИЛОГІЯ ВЕРДІ В ІСТОРИЧНІЙ ЕВОЛЮЦІЇ ВОКАЛЬНИХ ТА АКТОРСЬКИХ МАНЕР

Чушкіна К Проблема інтерпретації жанру фортепіанної сюїти у творчості Моріса Равеля на матеріалі “Гробниць Куперена”

Шевченко Р. Сeмантика бандури у фортепіанній партії вокальної творчості М. В. Лисенка

Шийка Н. Інтонування як засіб художньої виразності на скрипціaref Korchynska

diss Korchynska

Всі права захищено © Львівська національна музична академія імені М.В.Лисенка, 2015
Створено Inneti Innovations